Alla inlägg under april 2013

Hej

Av Elsa :) - 26 april 2013 09:46

Hej, nu har jag inte skrivit på super länge, men gör det iaf nu. Nu har vi haft mkt nationella prov i skolan och jag tycker de är grymt roligt! Jag har vart mycket med min lilla syster Greta och med Cornelia och lite med Izah (inte lika mkt som vanligt). På lördag fyller min lilla syster år, Greta. Vi ska fira henne och jag ska ge henne en present. Men jag vet inte vad för ngt. Om ni inte förstår mina förkortiningat t.ex ngt=något och mkt=mycket så får ni skriva det :)


Hörs

Av Elsa :) - 10 april 2013 14:57

hej här kommer lte videos :)

PS. Den var sen igår :)

Här är en vlogg från kanalen, jag sitter på höger sida om ni undrar :)

Enjoy video! //Elsiiii

Hej

Av Elsa :) - 9 april 2013 17:29

Hej, ja, jag vet! Jag har inte skrivit på en månad snart. Men nu när jag ÄNTLIGEN skriver så ska jag bjuda på en liten video! Den kommer från våran kanal som heter ''Elsa Cornelia'' jag delar kanalen med Corren Aja, kom ihåg tt PRENUMERERA! :) Här är videon :)

Herrrå//Elsa

Presentation


Hej!
Jag är en snart 13 årig tjej (i december) och älskar djur och natur. Själv håller jag på med ridsport, hästar, hundar och katter :D Och det är lite av vad bloggen kommer att handla om. Följ gjärna min blogg och jag kommer bli gladare :D

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag göra video eller skriva inlägg om frågestunden?
 Skriva inlägg :)
 Göra video :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

cute cat

Cat Paw Print/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/nature/nat-8/nat738.cur), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */

Ovido - Quiz & Flashcards