Alla inlägg under juni 2013

Av Elsa :) - 6 juni 2013 19:25

Hejsan svejsan!

Idag vill jag säga att det är Sveriges National dag! Yeeah!    Hehe

Idag kom släkten (inte hela släkten om ni tror de) och vi fikade och så. Emma och Adele kom också (emma är min syrra och Adele är hennes barn så jag är moster till henne) så det har vart en najs dag hörni ;)


Jag håller på att göra en lista ''100 saker jag ska göra i sommar''  Är typ på nr 40 så ni kan väll hjälpa mig? :D Isf om ni har ngt roligt/galet man kan göra i sommar så får ni gärna skriva det i kommentarer, skulle vara super! :_DDDDD

Bra.

Idag har jag vart med min bästis Saga, vi håller på att bygga en hemlig koja i en ''enorm'' skog haha. Vi tog med oss hammare och så.  Vi körde också vattenkrig, fick byta kläder efteråt :D Det var roligt


Jag har kollat lite på yt (youtube) www.youtube.com 

Nu så ska jag hem till min syrra Emma och kolla på skor tills imorgon jag ska till fjärran höjderbadet med klassen.


Herrow

Presentation


Hej!
Jag är en snart 13 årig tjej (i december) och älskar djur och natur. Själv håller jag på med ridsport, hästar, hundar och katter :D Och det är lite av vad bloggen kommer att handla om. Följ gjärna min blogg och jag kommer bli gladare :D

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag göra video eller skriva inlägg om frågestunden?
 Skriva inlägg :)
 Göra video :)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

cute cat

Cat Paw Print/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/nature/nat-8/nat738.cur), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */

Ovido - Quiz & Flashcards