Alla inlägg under maj 2013

Hej

Av Elsa :) - 16 maj 2013 11:47

Hello alla läsare. Är hemma från skolan idag med, lite bättre nu men kommer till skkolan imorgon.

Imorgon ska jag vara med mig bästis Saga, har inte vart med henne på längeee! :) It's going to be very fun!

Äntligen skolan igeeeen!  (imorgon alltså).

  Hehe


Byyeeeee

Av Elsa :) - 15 maj 2013 10:55

Hej, som ni kanske ser på rubriken så är jag lite sjuk/förskyld och lät som en kråka i morse :) Nu är det ättre med har ont i halsen och är lite snuvig. 

Just nu sitter jag i mamma och pappas sovrum med min one peace... :D 

Kollar på yt klipp från olika kanaler. (det är de ända jag gör på youtube...)

Är själv hemma och sitter vid datorn. Tur är jag inte rädd för någonting (bokstavligt hehe), t.ex inte spöken eller ngt annat ''oläskigt'' Jag hoppas så mkt att jag inte blir sjukare till imorgon och till helgen för det är roligt att vara i skolan och jobba, det som jag gillar bäst i skolan är att jobba med NO, Matte, Svenska och att vara med kompisar. 

   Nu ska jag ta och sluta skriva, Tjääna!

Av Elsa :) - 14 maj 2013 10:26

Hej hej. Förlåt för att jag inte skriver på bloggen lika mkt som jag gorde förr, men jag har helt enkelt inte haft mkt tid. Det har vart läxor, prov och sånt. Jag tänkte på att göra en egen kanal och då kommer jag lägga ut videos på bloggen också. Jag och Cornelia har inte vart med varandra på länge så vi har inte gjort ngt inlägg på våran kanal. 


Kolla nyss statiken... Ser inte roligt ut, det har bara vart inne 2 st på denna månad... :( Ska iaf försöka göra/skriva mer inlägg.


  Hehe. Är hemma från skolan idag för att hade ont i halsen i morse och var/är snuvig fortfarande. Hostar mkt också. Få se om jag kommer till skolan imorgon. 

Äntligen är alla nationella prov slut!!!   


Den 29/5 ska jag och min klass till Furuvik och åka karuseller och kolla på djur. 

Detta är jag och mina katter 

 

Bilden blev kansle ''Liite'' stor hehe   


Herrå, kommer en video


Presentation


Hej!
Jag är en snart 13 årig tjej (i december) och älskar djur och natur. Själv håller jag på med ridsport, hästar, hundar och katter :D Och det är lite av vad bloggen kommer att handla om. Följ gjärna min blogg och jag kommer bli gladare :D

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag göra video eller skriva inlägg om frågestunden?
 Skriva inlägg :)
 Göra video :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

cute cat

Cat Paw Print/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/nature/nat-8/nat738.cur), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */

Ovido - Quiz & Flashcards