Alla inlägg under juli 2013

Av Elsa :) - 30 juli 2013 10:16

Hello, idag ska jag vara med saga. It's going to very fun! 

Aja, fråga mig frågor på ask.fm/Elison00  och följ mig på Instagram elsabacklin :)

Här är våran hund som vi ska köpa/få hon heter Hazel och ät en brun/vit bearded collie tik :)

She's so cute!

 

Hehe, gjorde stor bild. Byee

;)

Av Elsa :) - 5 juli 2013 16:07

Hej, ja, jag vet att jag inte skrivit på typ en månad med skriver när jag har tid. 

På senaste tiden har jag varit i stugan och vart med ästa kompisarna :D Nu lyssnar jag på musik, skriver och inget mer, jag är själv hemma. Vissa vågar inte vara själv hemma, jag vågar, fastän det finns ''spöken'' eller inte, dom är säker snälla XD 

Följ mig gärna på Instagram, jag heter elsabacklin :) följ också gretabacklin och izzydensnygga dom är bäst. :D


Snart (i augusti) ska vi köpa hund, en bearded collie, mamma vill att vi ska ha en tik, så det blir det. :D Kommer lägga upp bilder på valpen när vi köper den :D 

En sak är tråkigt i mitt liv, att jag inte rider längre. :( Har inte tid typ... 

Nu väntar jag också på Gretaaaaa och Izaaaaaah, vi ska vara idaaaaag. ;)


Aja, byee. Hörs, hejdå, herrå see yah later ;)

Presentation


Hej!
Jag är en snart 13 årig tjej (i december) och älskar djur och natur. Själv håller jag på med ridsport, hästar, hundar och katter :D Och det är lite av vad bloggen kommer att handla om. Följ gjärna min blogg och jag kommer bli gladare :D

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag göra video eller skriva inlägg om frågestunden?
 Skriva inlägg :)
 Göra video :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

cute cat

Cat Paw Print/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/nature/nat-8/nat738.cur), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */

Ovido - Quiz & Flashcards