Alla inlägg under augusti 2013

Av Elsa :) - 19 augusti 2013 19:16

Vill bara säga att.. ni får gärna bli min vän på moviestarplanet.se och howrse.comMoviestarplanet.se heter jag buterfly_girl123 och på howrse.com heter jag Rosaa


Så vela bara säga det :P

 Herrå, hoppas ni gillar min blogg :D

Av Elsa :) - 19 augusti 2013 08:18

Så taggad! Om 35 minuter så börjar skolan (kl.nio) och jag är så taggad. 

Jag har ätit frukost och borstat håret, jag har valt kläder, jag har ''sminkat'' mig med, maskara. Sen ska jag bara klä på mig ytterkläder och borstatänderna. Sen kan jag gå.


Tror vi börjar kl.9 och slutar kl.12 så de e ju najs :p


Ps. har fått en ny favorit hund, laeknois, världens sötaste. Bild här

  Så söt

Aja hej då

Av Elsa :) - 17 augusti 2013 11:11

Hej tänkte göra inlägg om se.howrse.com. Howrse är ett häst spel där man förder upp hästar, och sköter om dom tills dom blir stora då man kan tävla, avla m.m Man kan också skapa ett eget ridcenter. Ni får jätte gärna bli min vän på howrse. Skriver mer sen :P

  Här är 2 fina Paint horse hästar från spelet :P


Hej då

Av Elsa :) - 16 augusti 2013 13:48

Tjaba!

 

Hej nu tänkte jag ha en frågestund... Ni frågar och jag svarar. Kommer göra en omröstning där ni får rösta om jag ska skriva svaren eller göra en video där jag säger svaren :P

Förästen gillar ni min nya blogg design? :) 

 

Kom ihåg, ni frågar jag svarar ;)

 

 

Eran Elison

Av Elsa :) - 10 augusti 2013 19:49

Hej, nu tänkte jag berätta lite om Tuva.

Tuva hette först Hazel, hon var 8 veckor när hon kom till oss. Vi hämtade Tuva igår från Farmarens kennel.

Hon är en c. 8 veckor gammal Bearded collie tik. Hon är brun och vit. 

Hon är världens sötaset hund. :)    I Love You Tuvis!   

Här är en gullig bild på min lilla Tuvis <3 :)

  Aja, blev en bild med mig på men strun samma :P Byee

Av Elsa :) - 10 augusti 2013 19:41

Hejj, idag har jag vart med Izahoch vi har också vart med Oskar och Greta. Jag har också lekt och gått ut med Tuva våran bearded collie valp.

Tänkte göra ett inlägg om lilla Tuva (ett eget inlägg då). :P

See yah

Av Elsa :) - 10 augusti 2013 08:24

Hej, är så glad för att igår hämtade vi vår hund! :) Först hette hon Hazel när hon va i sin kännel för att ist heta hund nr.1 när dom skulle chippmärkas osv. Så vi har döpt henne till Tuva, jag rukar säga Tuva-lisa haha :P


Om ni kollar in min och min lilla systers greta´s kanal så finns det och kommer det videos på henne :) Våran kanal heter  Elsa, Greta Bäcklin (alltså på yt).Är så glad över att hon också va den största tiken i kullen, jag gillar starka och stora hundar. Byee

Presentation


Hej!
Jag är en snart 13 årig tjej (i december) och älskar djur och natur. Själv håller jag på med ridsport, hästar, hundar och katter :D Och det är lite av vad bloggen kommer att handla om. Följ gjärna min blogg och jag kommer bli gladare :D

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag göra video eller skriva inlägg om frågestunden?
 Skriva inlägg :)
 Göra video :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

cute cat

Cat Paw Print/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/nature/nat-8/nat738.cur), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */

Ovido - Quiz & Flashcards